Xenophon ATT ANVÄNDA HEM  MER  OM  XENOPHON  ATT  ANVÄNDA  XENOPHON  KONTAKT
- För en bättre ridskola!

ATT HA OCH ANVÄNDA XENOPHON

ATT ANVÄNDA XENOPHON

  Xenophon är en molntjänst. När Xenophon ridskola startas kopplas man upp till en molnserver. Man upplver det dock som att programmet körs lokalt på den egna datorn.
  Xenophon kan användas både på datorer med Microsoft Windows® och Appels MacOS®.
  Allt data i Xenophon säkerhetskopieras varje natt på två olika ställen.
  Att använda Xenophon är ett ömsesidigt samarbete mellan er och oss så länge som ni använder Xenophon.
ATT KÖPA
ATT KÖPA
ATT KÖPA

Demo och offert

Demo och offert

Att införa Xenophon som administrativt system börjar med en demonstration och en offert.

  Vid intresse kontakta Prisma Utveckling och boka en demonstration online. Tel 070-314 21 64, e-post info@prismautveckling.se. Efter demonstrationen erhållaer ni en offert.
  År 1 tas en startavgift ut. Den täcker kostnader för en obligatorisk installation- och kom-igång-hjälp samt utbildning 2 x 2 timmar.
  Xenophon är en molntjänst och fungerar som en prenumeration med en årlig avgift och fortsätter till dess att den sägs upp.
  Avgiften för Xenophon debiteras per år och utifrån en stafflad prislista som bygger på respektive ridskolas antal bokade lektionsplatser i intervaller om 100.
BÖRJA ANVÄNDA
BÖRJA ANVÄNDA
BÖRJA ANVÄNDA

"Vi är alla barn i början"

"Vi är alla barn i början"

I början är det som alltid en del att tänka på och lära sig. Men vi ger er alltid all den tänkbara hjälp som kan behövas.

  När det är dags att börja använda Xenophon erhåller ni en lista med punkter på vad vi behöver få från er, som t.ex. ett kundregister när sådant finns, logotyp etc.
  När databas är upplagd och allt är på plats kan utbildningen påbörjas.
  Har ni frågor under startperioden hjälper alltid vår handledare och supporten er.
NÄR HJÄLP BEHÖVS
NÄR HJÄLP BEHÖVS
NÄR HJÄLP BEHÖVS

Support

Support

Om du är osäker, kontakta alltid supporten!

  För användarsupport och teknisk problemlösning av Xenophon använder man den inbyggda supportrapporten, skickar ett mail eller slår en signal.  (Se aktuell supportinformation längst ner på sidan.)
  För hjälp med utbildning av Xenophon, Microsoft-produkter, hårdvara, nätverk etc kontakta vår outstanding partner Prisma Utveckling.  (Se kontaktinformationen längst ner på sidan.)
Kommentarer från några av våra användare:
- Åter igen så måste jag ge beröm till er. Ni återkopplar alltid snabbt och löser alla problem!
- Åh tack för snabbt svar!
- Ni är ju pärlor! Tack snälla, toppensupport!
- Nu fungerar det bra. Tack för snabb hjälp, som alltid!
- Nu fungerar det klockrent. Tack så jättemycket för allt jobb ni lagt ner och att det gick så fort att fixa!
- Perfekt! Ni är bäst!
- VÄRLDSKLASS!!! Stort tack för hjälpen!
- Ni är fantastiska! Vet ni det?
- Ni är grymma!
- En eloge till er som har uppdaterat nya saker i Xenophon. Toppenbra grejer!
- Jag arbetade tidigare mkt med Xenophon och MinRidskola och tyckte detta program fungerade väldigt bra!
KONTAKT
KONTAKT
KONTAKT
Prosperous AB
Box 2039, 174 02 Sundbyberg
Telefon 08-28 45 70
E-post info@prosperous.se
 
Support Xenophon
Telefon 08-28 45 70
E-post support@prosperous.se
 
Försäljning, installationer och utbildning  (Prisma Utveckling)
Telefon 070-314 21 64
E-post info@prismautveckling.se
Hemsida www.prismautveckling.se
 
Telefontider vardagar 10:00-12:00  /  13:00-15:00
Dag före helgdag/helgdagar   Stängt